Organizujesz imprezę integracyjną dla pracowników? A może planujesz galę z okazji jubileuszu firmy lub event promocyjny? Na każdym z takich wydarzeń powinna pojawić się atrakcja o charakterze artystycznym – to doskonałe urozmaicenie wieczoru. Pytanie jednak, co wybrać, by zaskoczyć gości i sprawić, że będą się świetnie bawić? Jednym z ciekawych pomysłów są pokazy iluzji.
Iluzja, magia – nie ma chyba osoby, która nie poddałaby się jej czarowi. A na czym on polega? Kluczami do sukcesu dobrego iluzjonisty są jego zręczność, umiejętność odwrócenie uwagi, a także talent artystyczny. Nie wystarczy bowiem sprawić, że jakiś obiekt „zniknie”. Temu wydarzeniu trzeba nadać wyjątkową oprawę. Artyści, którym się to udaje, są uwielbiani przez szerokie grono publiczności. Pokochają ich także uczestnicy eventów biznesowych. To dlatego różnego rodzaju pokazy iluzji, np. te organizowane przez Just Edi – iluzjonisty znanego m.in. z telewizji – cieszą się coraz większym zainteresowaniem.
Jak wygląda pokaz iluzji w praktyce?
Eventy firmowe odbywają się najczęściej albo w restauracjach, albo też na dużych salach konferencyjnych. To warunki inne niż te panujące na standardowej scenie – choćby w teatrze. Nie ogranicza to jednak możliwości dobrego iluzjonistę. Sam show jednak przybiera najczęściej formę iluzji close-up, a więc sztuczek, które są rozgrywane przy bezpośrednim kontakcie z publicznością. Iluzjonista porusza się pośród widowni, podchodząc np. do kolejnych stolików. W ten sposób angażuje w zabawę wszystkich uczestników i skupia na sobie uwagę. Dlaczego to działa? Ponieważ iluzja, której można doświadczyć naprawdę z bliska, staje się bardziej wiarygodna i pozostawia doskonałe wspomnienia.
Pokaz iluzji na eventach firmowych:
- trwa zazwyczaj kilkadziesiąt (ok. 30 – 60) minut,
- odbywa się najczęściej przy dodatkowym nagłośnieniu – tak, aby wszyscy uczestnicy mogli usłyszeć, co się dzieje, jest pełen różnorodnych sztuczek – od karcianych, po te czysto zręcznościowe.
Tego typu atrakcja sprawdzi się równie ciekawie, a może nawet lepiej niż występ muzyczny czy pokaz tańca. Zachęca bowiem do interakcji. Warto więc ją uwzględnić w programie eventu.
Jakiego iluzjonistę zaprosić?
Przede wszystkim sprawdzonego. Takiego, który występował już wielokrotnie na eventach firmowych i wie, jak podejść do takich wydarzeń. Istotna jest również renoma artysty. Stawiając na tego, który zyskał już szeroką popularność i wyrobił sobie markę w branży, masz pewność, że pokaz będzie spektakularny. To szczególnie ważne, gdy na imprezie firmowej pojawiają się goście z zewnątrz – na nich warto wywrzeć szczególnie dobre wrażenie.
Aby zarezerwować pokaz iluzjonisty, najlepiej skontaktować się z artystą lub jego agentem z rozsądnym wyprzedzeniem – zwłaszcza jeśli impreza będzie się odbywała w weekend. Gdy chodzi o stawki takich pokazów – wszystko uzależnione jest od renomy iluzjonisty oraz długości i charakteru występu. Wbrew pozorom jednak, to rozsądna cenowo inwestycja, na którą Twoja firma z pewnością może sobie pozwolić. Czy warto? Oceń sam.
Materiał partnera zewnętrznego