Projekt Packshot od Answear już od 3 edycji gromadzi najbardziej utalentowanych artystów z naszego kraju, ale i nie tylko, bo w tym roku odbył się aż w 7 krajach! Jak tym razem poradzili sobie uczestnicy z zadaniem konkursowym? Czy wykazali się odpowiednim poziomem kreatywności? Packshoty jakich produktów mieli za zadanie przygotować? Kto okazał się najlepszy? Znamy już odpowiedzi na te pytania!
Osoby chcące wziąć udział w Answear – Projekt Packshot za każdym razem mają za zadanie stworzyć oryginalne i kreatywne packshoty produktowe. Tym razem konkurs odbywał się pod patronatem marki Swarovski, której to zestawy biżuterii trafiły w ręce 10 finalistów 3 edycji.
Wyjątkowo wyrównany poziom i wybitne jury
Biorąc pod uwagę fakt, że jedynie z naszego kraju spłynęło ponad 600 zgłoszeń, konkurencja była naprawdę spora. Również poziom nadesłanych prac był bardzo wysoki, więc przed jury stało nie lada wyzwanie. W tym roku oceniania twórczości młodych artystów podjęli się: fotografka gwiazd Marta Wojtal, dyrektor działu marketingu marki Swarovski Heiko König oraz szef działu mody ELLE Marcin Świderek.
Najlepsi z najlepszych, czyli kto wygrał tegorocznych Projekt Packshot?
Kto okazał się najbardziej kreatywny? Zachwycił jury i zdeklasował konkurencję? Mariusz Tokajuk! Fotograf, który najbardziej ceni sobie pracę ze światłem, wizualne kontrasty i co równie ważne zadania specjalne. To właśnie w jego ręce trafiła pierwsza nagroda, którą to jest publikacja zwycięskich packshotów w magazynie Elle, a także indywidualnych kurs fotograficzny poprowadzony przez światową fotografkę gwiazd Martę Wojtal.
Przyznane zostały także dwa wyróżnienia, które trafiły do Lindy Parys i Darii Folcik. Obie Panie zostały nagrodzone kultowym już modelem Iphone SE 64 GB, który z pewnością pomoże tworzyć im jeszcze lepsze fotografie. Oprócz tego, wszyscy finaliści, tegorocznej edycji Projekt Packshot, otrzymali po zestawie biżuterii Swarovski, stworzonej specjalnie z okazji 125. urodzin marki.
Nie od dzisiaj Answear pamięta o młodych twórcach!
Nie znasz sklepu Answear? Nie wiesz, co oferuje? To spory błąd! Ten pierwszy polski sklep multibrandowy posiada w swojej ofercie ubrania, obuwie i dodatki ponad 300 największych marek. Tutaj można szybko i wygodne ułożyć całe stylizacje, a następnie je zakupić. Warto obserwować nie tylko ofertę tego sklepu, ale i jego poczynania związane z promowanie młodych talentów.
Już od kilku lat Answear wspiera początkujących twórców, chcących działać z modą na różnych polach. Marka ma na swoim koncie wiele projektów skierowanych właśnie do młodych i kreatywnych osób są to m.in. Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, Manifest Your Style i wiele innych. Trzeba przyznać, że już sama publikacja zwycięskich prac, wyjątkowe nagrody, jak i możliwość nawiązania kontaktów w tej branży to szansa dla wielu talentów na rozpoczęcie wielkiej kariery! To właśnie takie podejście coraz mocniej wyróżnia Answear na tle konkurencji, w obszarze szeroko rozumianego lifestylu.
Doskonałym przykładem, tego rodzaju działań, może być Projekt Packshot, który już od lat gromadzi utalentowanych młodych ludzi i pozwala im pokazać się szerszemu gronu odbiorców. Każda z edycji daje szanse na zaistnienie kolejnym twórcom. Z całą pewnością o uczestnikach 3 edycji również niedługo usłyszymy i to w kontekście wybitnych nazwisk świata mody!
Materiał partnera zewnętrznego