Na potrzeby jego realizacji zostanie wykorzystanych 120 odcieni kolorów i prawie 180 litrów farby | fot.: infoWire

Mural z Warszawą w tle przy stacji Metro Centrum

Gigantycznych rozmiarów mural o powierzchni 320 mkw ozdobi jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Warszawie. Autorką projektu jest ilustratorka Olka Osadzińska. Mural jest częścią kampanii promującej rodzinę smartfonów HTC Desire. Elementem projektu jest również zwycięska praca w konkursie #MoreYou, zorganizowanym przez firmę HTC w social mediach.

Konkurs i mural #MoreYou

Wykorzystanie zwycięskiej pracy jako elementu całej grafiki było nagrodą dla zwycięzcy konkursu zorganizowanego przez HTC. Uczestnicy mieli za zadanie pokazać siebie poprzez swoje pasje, cechy charakteru, upodobania i wszystko to, co dla nich oznacza hasło kampanii  #MoreYou. Zwycięskie zdjęcie Olka Osadzińska wykorzystała jako fragment projektu murala.

Współpraca z Olką Osadzińską, której efekt będziemy mogli podziwiać przy stacji Metro Centrum Warszawa w okresie świątecznym, to idealne połączenie nowych technologii, mody i sztuki ulicznej, które odzwierciedla ducha marki HTC – komentuje Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing, HTC Polska.

Autorką projektu jest doskonale znana wielbicielom ilustracji i grafiki Olka Osadzińska. Mieszkająca i tworząca w Berlinie polska artystka regularnie współpracuje z topowymi markami. Na swojej liście ma projekty zrealizowane wspólnie z takimi markami jak Guess czy Reebok. Dla tej ostatniej zaprojektowała trzy kreacje kultowego modelu butów Reebok Ventilator. Styl Olki Osadzińskiej charakteryzuje przede wszystkim intensywność wzorów, wyrazista charakterystyka i umiejętne łączenie ekspresyjnych motywów.

To chyba jeden z lepszych świątecznych prezentów jaki dostałam. Po raz pierwszy miałam szansę zaprojektować coś, co stanie się częścią przestrzeni publicznej i to w tej skali! Trudno o lepszą lokalizację niż centrum mojej ukochanej Warszawy. Mam szczerą nadzieję, że ten mural będzie zastrzykiem dobrej świątecznej energii w nadchodzące zimowe dni – ta ilość kolorów i roześmianych twarzy powinna ocieplić nawet najchłodniejsze dni. Mam też nadzieję, że będzie to dobre tło dla warszawskich selfies! – mówi Olka Osadzińska, ilustratorka, autorka projektu, ambasador HTC.

Mural eksponowany będzie przez grudzień. Na potrzeby jego realizacji zostanie wykorzystanych 120 odcieni kolorów i prawie 180 litrów farby.  Realizacja – Good Loking Studio.

@infoWire

Sprawdź także

zakup smartfona

Na co zwrócić uwagę kupując smartfon?

Planujesz kupić sobie nowego smartfona? Nie wiesz, na które telefony komórkowe warto zwrócić uwagę? Podpowiadamy …