Mood Presence
Mood Presence to nowatorska technologia sygnału cyfrowego, który przesyłany jest na urządzenia mobilne klientów, za pośrednictwem odtwarzaczy multimedialnych Mood Media | fot.: Fotolia

T-Mobile pierwszym europejskim klientem innowacyjnego rozwiązania Mood Presence

Mood Presence – cyfrowa technologia opatentowana przez firmę Mood, pozwala markom na wysyłanie spersonalizowanych komunikatów marketingowych prosto na urządzenia mobilne ich klientów. T-Mobile – pionier w dziedzinie telekomunikacji, jest pierwszą firmą w Europie, która wdroży usługę Mood Presence we wszystkich swoich salonach w Republice Czeskiej. Mood udostępni tym samym operatorowi T-Mobile nowy i innowacyjny kanał do dostarczania spersonalizowanych wiadomości bezpośrednio na urządzenia mobilne klientów.

Mood Presence to nowatorska technologia sygnału cyfrowego, który przesyłany jest na urządzenia mobilne klientów, za pośrednictwem odtwarzaczy multimedialnych Mood Media. Dzięki uruchomieniu sygnału Presence, marki są w stanie komunikować się ze swoimi klientami, gdy przebywają oni właśnie w punkcie sprzedaży i mogą dostarczyć odpowiednio sprofilowane, angażujące ich treści, bezpośrednio na urządzenia mobilne. Rozwiązanie pozwala markom na wzmocnienie tzw. „In-store experience”, czyli budowanie architektury pozytywnych doświadczeń w miejscach sprzedaży. Klienci korzystający z aplikacji „My T-Mobile”, podczas wizyty w salonach operatora T-Mobile w całej Republice Czeskiej, będą otrzymywać prezenty lub oferty specjalne dostosowane do konkretnego salonu.

– Jest to nowe narzędzie marketingowe, które pomoże nam sprawniej docierać do naszych klientów i tworzyć prawdziwie spersonalizowane treści dla tych, którzy osobiście odwiedzają nasze salony firmowe. Rozwiązanie to będzie mogło być przez nas stosowane także przy innych działaniach, np. związanych z rekrutacją, czy z dystrybucją informacji o rabatach, ofertach i wydarzeniach specjalnych – mówi Michal Dvorsky, Dyrektor Sprzedaży T-Mobile.

Mood Presence jest kluczem do przekształcania sposobu użytkowania urządzeń mobilnych przez klientów w punktach sprzedaży. Narzędzie pozwala markom na uatrakcyjnienie przekazu marketingowego oraz całego procesu sprzedażowego w swoich placówkach, co przekłada się na budowanie silniejszych relacji z klientami, również poza punktem sprzedaży
Klienci spędzają coraz więcej czasu korzystając z urządzeń mobilnych. W samej Europie środkowo-wschodniej liczba użytkowników smartfonów to ponad 120 milionów, a na całym świecie ponad 2 miliardy. To bardzo ważne, aby przedsiębiorcy, wpasowali się w ten coraz silniejszy trend i zadbali o interakcję z klientami, także poprzez nowoczesne kanały mobilne. T-Mobile jest pionierem w Europie Wschodniej, a Mood jest zaszczycone możliwością uczestniczenia w tej transformacji architektury doświadczeń klientów.

– Poprzez nasze unikatowe partnerstwo z firmą Shazam i usługę Shazam In-Store, z technologii Presence korzysta już wiele marek na całym świecie, m.in. Nike Australia, Office Depot, Food Lion czy Belk USA. T-Mobile to pierwszy klient, który skorzysta z naszego innowacyjnego rozwiązania na terenie Europy – mówi Ken Eissing, President In-Store Media, Mood Media.

Więcej informacji na temat technologii Mood Presence: http://www.moodmedia.pl/presence/

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

aplikacje zdrowie mentalne

Technologia a rozwój osobisty – cyfrowe wsparcie na drodze do samodoskonalenia

W erze cyfrowej technologia stała się nie tylko narzędziem pracy czy rozrywki, ale także wsparciem …