Kubki reklamowe z logo firmy to obok długopisów i smyczy najpopularniejsze gadżety, na które decydują się przedsiębiorcy. Co zrobić, aby był to gadżet jedyny w swoim rodzaju? Jak wyróżnić się na rynku z oryginalnym pomysłem na kubek? Nie wierz nam na słowo, sprawdź nasze propozycje!
Spersonalizowane kubki reklamowe
Praktyczne zastosowanie kubków reklamowych w biznesie jest ich niewątpliwą zaletą – w końcu każdy z nas pije kawę, herbatę czy wodę, a kubki towarzyszą nam tak w pracy, jak w domu czy w czasie wolnym. Jednak dla przedsiębiorcy istotne są także aspekty marketingowe. Ważne jest, aby nadruk na kubku reklamowym firmy był z nią związany i odzwierciedlał także potrzeby jej klientów. Jeżeli Twoi kontrahenci to duże korporacje, a na co dzień odbywasz wiele spotkań o charakterze mocno oficjalnym, to kubek z zabawnym napisem czy infantylną grafiką może nie przynieść oczekiwanych efektów. I odwrotnie – przedsiębiorcy stawiający na swobodę kontaktu ze swoimi klientami mogą pozwolić sobie na nią także w przypadku kubków reklamowych z logo firmy. Wówczas można poważnie przemyśleć na przykład nadruk z farby tablicowej czy fluorescencyjnej.
Oryginalne pomysły na kubki reklamowe z nadrukiem
Nie tylko nadruk może wyróżniać kubek reklamowy z logo Twojej firmy. Trendem ostatnich lat jest także modyfikacja kształtu kubka. W naszej ofercie znajdziesz wiele oryginalnych pomysłów na nietypowe kubki. Dobrym przykładem niech będzie kubek z talerzykiem lub wręcz filiżanka do konkretnych rodzajów napojów.
Także z pozoru typowe kubki reklamowe mogą wyróżniać się swoją estetyką. Takie egzemplarze dostępne są na stronie caprea.pl w kilku odmianach kolorystycznych, przez co z łatwością dopasujesz je do potrzeb swojej firmy. Łyżeczka dołączona do tego produktu to praktyczny sposób na szybki posiłek w pracy czy na evencie firmowym. Caprea to także cała gama innych oryginalnych pomysłów na kubki reklamowe z nadrukiem, np.:
- kubki z stylu retro;
- kubki z karabińczykiem;
- kubki ze słomką;
- kubki matowe.
Kubek z logo czy innym nadrukiem?
Szukając oryginalności, warto poświęcić nieco czasu samemu projektowi kubka reklamowego. Nadruk wcale nie musi ograniczać się do logo Twojej marki. Ciekawy pomysł na grafikę to zawsze wartość dodana, która sprawia, że kubek jest bardziej zauważalny. Często wystarczy oryginalne hasło reklamowe, aby stworzyć produkt minimalistyczny, a przy tym dać się zapamiętać. Warto też pamiętać o kolorach, które przyciągają uwagę. O ile pasują one do całego profilu Twojej marki, zastanów się nad użyciem czerwieni lub zieleni w swoich grafikach na kubkach reklamowych z nadrukiem.
Materiał partnera