Pamiętasz czekanie na infolinii, kiedy próbowałeś rozwiązać swoje problemy? Każdy z nas korzystał z infolinii do firm lub instytucji, chcąc uzyskać wsparcie konsultantów. Czy jednak zastanawiałeś się, jak one działają? I czy na pewno są darmowe?
Numery telefonów do obsługi klienta
Infolinia to bardzo ważny element w życiu firm oraz instytucji. Umożliwia obsłużenie wielu klientów w bardzo krótkim czasie oraz usprawnienie procesu przepływu informacji i sprzedaży. Konsultanci robią wszystko, co w ich mocy, aby rozwiązywać Twoje problemy, dlatego tak ważne jest, aby trafić do właściwego specjalisty!
Strona kontakinfolinia.pl zawiera informacje na temat pomocy technicznej i obsługi klienta, świadczonej przez dostawców Internetu, telewizji i telefonów. Z przyjemnością odpowiadamy na najczęstsze pytania zadawane przez użytkowników i rozwiewamy wszelkie wątpliwości.
Także w przypadku specyfiki numerów telefonu do obsługi klienta.
Czy infolinia jest darmowa?
Numery, które każda firma może wykupić i dostosować do własnych potrzeb, zaczynają się od:
- 0-800
- 0-801
- 0-804
Niestety nie wszystkie z nich są darmowe!
Dla klientów darmowy jest numer, rozpoczynający się od cyfr: 0-800. Natomiast numery, które zaczynają się od: 0-801 i 0-804 obciążają rachunek klienta poprzez: koszt połączenia za minutę lub podstawową stawkę za jedno połączenie.
Wszelkie koszty są dzielone między właściciela numeru (firmę, instytucję) a użytkownika (dzwoniącego). W zależności od dnia tygodnia oraz konfiguracji cyfr w numerze telefonu stawka jest dzielona pół na pół i waha się między 0.20 a 0.49 złotych za minutę rozmowy.
Co zyskujemy?
Pomimo ofert, które naliczają opłaty po stronie klienta, warto wiedzieć, ile można zyskać na jednej rozmowie. Na stronie kontaktinfolinia.pl w szczegółowy sposób wyjaśniamy, które połączenia i do jakich dostawców są darmowe oraz jaką formę pomocy można uzyskać. Najczęściej wykupienie konkretnego numeru przez firmę lub instytucję skutkuje profesjonalną infolinią, która pozwala na:
- Automatyczne przekierowanie dzwoniącego na numer konsultanta w jego mieście lub najbliższej okolicy.
- Dostępność 24 godziny na dobę.
- Poznanie krótkiej oferty firmy.
- Natychmiastowy serwis.
- Informacje pomocowe.
Efektem powyższych zalet jest skuteczne rozwiązanie problemów oraz pozbycie się trosk. To niewielka cena za kilkadziesiąt groszy i dwie minuty cennego czasu, prawda?
Infolinia na ratunek!
Docenić Działy Obsługi Klienta można tylko wtedy, gdy się je straci… Na co dzień nie dostrzegamy, ile dobrego czynią dla klientów i użytkowników konsultanci firm oraz instytucji. Dziennie przyjmują mnóstwo telefonów, skutecznie rozwiązując problemy potrzebujących. Warto więc uzbroić się w cierpliwość, dozę empatii oraz zrozumienia, którą – mamy nadzieję – zyskałeś dzięki nabytej wiedzy z naszego serwisu.
Materiał partnera zewnętrznego