Paczka zapakowana w ozdobną taśmę
Taśmy z nadrukiem łatwiej zapamiętać. Kolorowa, szeroka taśma klejąca staje się bazą do umieszczenia firmowego logo, sloganu, hasła reklamowego lub firmowych informacji | fot.: Materiał partnera zewnętrznego

Taśmy z nadrukiem – pomysł na markę online

Choć brzmi to dość niecodziennie, nie da się ukryć, że zdecydowana część naszego życia przenosi się do świata wirtualnego. Tu poznajemy ludzi, komunikujemy się, budujemy relacje o charakterze osobistym, ale i zawodowym, szukamy rozrywki, a przede wszystkim wszelkiego rodzaju usług. Wygoda i czas – dwa elementy tak ważne, na których zależy nam niejednokrotnie najbardziej.

 

Trudno zatem dziwić się, że wolimy wprost spod ciepłej pierzyny wykonać kilka kliknięć w klawiaturę komputera, by znaleźć hydraulika do cieknącego kranu, buty na zimę, ubranie na bal czy artykuły spożywcze, po które nie chcemy stać w kolejkach. Usługa jako taka nie przyjdzie do nas w paczce, ale zamówione produkty już tak. I na tym polu przedsiębiorcy – najmniejsi, ale i ci więksi, a przede wszystkim duże firmy, w tym sklepy internetowe, mają wiele do pokazania, powiedzenia słowem pisanym i zainteresowania obrazem, który rejestruje zmysł wzroku.

 

Zakupy w sklepie internetowym

Sklep internetowy potrzebuje asortymentu, który poza wysoką jakością, marką, funkcjonalnością, będzie także atrakcyjny cenowo. I nic w tym dziwnego. Mamy coraz większe wymagania, bo konkurencja rynków głównie azjatyckich, pod względem ilości wydaje się być nie do pokonania. Klienci mają jednak coraz większą świadomość tego, że zawartość dostarczana w paczce, jest najważniejsza, a jakość musi kosztować.

Jakość produktów, które zamawiamy, jest oczywista. Mniej oczywista wydaje się być za to jakość opakowania, w którym dostarczane są odbiorcom zamówienia. Można by tu przytoczyć myśl, że nie opakowanie jest najważniejsze. Nie po okładce powinno się oceniać wnętrze, a jednak! Identyfikacja wizualna, jakość i profesjonalizm, które poza produktem widziane są również w jego opakowaniu, mają niebagatelne znaczenie dla powodzenia biznesu prowadzonego online.

Gdy odbiorca odbiera paczkę, która jest pognieciona, szara, brzydka i tak mizerna, że można ją rozerwać w trzy sekundy bez użycia nożyczek czy nożyka, pojawia się wątpliwość – czy zawartość będzie odzwierciedlała to, co pojawiło się na stronie sklepu internetowego? Czy nie będzie w żaden sposób naruszona, uszkodzona, bez jakiegokolwiek uszczerbku, skoro już w transporcie pojawiły się tak duże zniszczenia paczki? Nawet wtedy, gdy zamówiony produkt okazał się być tym, czego odbiorca oczekiwał i do stanu zawartości nie można się przyczepić, pozostaje pewien niesmak. Pojawia się strach, że kolejnym razem nie tylko opakowanie ulegnie zniszczeniu. Co więcej – bardzo często w sklepach internetowych szukamy artykułów nadających się na prezenty. Z oczywistych powodów chcemy podarować je w oryginalnym opakowaniu. Z tym zniszczonym nie jesteśmy jednak w stanie nic już zrobić. Jedyna słuszna decyzja, to wybór innego sprzedawcy.

By nie stracić klienta

Rolą sprzedawcy jest dbałość o taki sposób opakowania zamawianego produktu, by nawet najbardziej opieszały i nieprofesjonalny kurier, nie wpłynął na stan paczki. Co za tym idzie, by zarówno oryginalne opakowanie, jak i zawartość, do rąk odbiorcy trafiły w idealnym stanie. Pomagają w tym oczywiście należycie dobrane opakowania różnego rodzaju, ale i sposób ich zaklejania taśmą pakową. Wysokiej jakości produkty tego typu oferuje nam hurtownia opakowań z asortymentem na E-hurtownia-opakowan.pl.

Skoro opakowanie ma tak duże znaczenie dla bezpiecznego transportu, ale i odbiorcy, to będzie również spełniać rolę dodatkowego nośnika informacji. Przydatnym narzędziem jest wspomniana taśma klejąca pakowa. Wybrana spośród produktów wysokiej jakości, o odpowiednich właściwościach klejących, doskonale zabezpieczy pakunek. Co więcej, wykonana w kolorze i z firmowym nadrukiem, wywoła pozytywną reakcję.

Taśmy z nadrukiem łatwiej zapamiętać. Kolorowa, szeroka taśma klejąca staje się bazą do umieszczenia firmowego logo, sloganu, hasła reklamowego lub firmowych informacji. Paczka, którą odbiera adresat wygląda na profesjonalną i wzbudza zaufanie. Jeśli zarówno zawartość, jak i opakowanie nie powodują powstawania żadnych wątpliwości, a wręcz zachęcają, to nawet wyższa cena produktu lub dłuższy czas oczekiwania na realizację zamówienia, nie są w stanie odwieść odbiorcy od pomysłu, by następnym razem znów zajrzeć na stronę tej samej firmy internetowej.

Klient, który ufa staje się tym stałym, ale i poleca firmę kolejnym osobom. Sprzedawca zatem, teoretycznie tylko zapakował paczkę, a w praktyce ona sama zachowuje się jak żywa, wędrująca reklama, w którą trzeba było zainwestować zaledwie kwotę niezbędną do wykonania taśmy z nadrukiem.

Materiał partnera zewnętrznego

Sprawdź także

marketplace

Co to jest marketplace? Czym różni się od sklepu internetowego i porównywarki cen?

Badania wskazują, że Polacy kochają platformy marketplace i statystycznie wybierają je znacznie częściej od małych …