dziewczyna przed laptopem
Nie od dziś wiadomo, że szkolenie pracowników się opłaca. Jednak i tak nie jest łatwo wybrać kurs czy jego tematykę, która pozwoli zyskać najwięcej korzyści | fot.: materiał partnera

Wszystko, co musisz wiedzieć, aby lepiej zarządzać swoją firmą

Bardzo ważne jest to, aby systematycznie inwestować w szkolenia dla osób, które zatrudniasz. Tylko bezustanny rozwój jest w stanie sprawić, że Twoja firma będzie się rozwijać i zwiększać swoją efektywność oraz rentowność. Nie wiesz, na jakie szkolenie powinieneś wysłać swoich pracowników, aby zyskać pewność, że się ono zwróci? Nasza wskazówka brzmi – wybierz szkolenie związane z zarządzaniem jakością, zwiększające potencjał procesów, które zachodzą w Twojej firmie.

Inwestuj w szkolenia! Twoi pracownicy Ci się za to odwdzięczą

Nie od dziś wiadomo, że szkolenie pracowników się opłaca. Jednak i tak nie jest łatwo wybrać kurs czy jego tematykę, która pozwoli zyskać najwięcej korzyści. Jeśli szukasz takiego pewniaka, to koniecznie powinieneś zwrócić uwagę na szkolenie six sigma green belt, a z czasem także black belt. W końcu podnoszenie efektywności firmy, ulepszanie procesów, które w niej zachodzą czy poprawa organizacji przedsiębiorstwa, to dziedziny, o których należy rozpocząć rozwój.

Zwróć uwagę na to, że szkolenia tego typu pozwalają zyskać kilka istotnych korzyści dla Twojej firmy, oto te najważniejsze:

  • zyskasz liderów – profesjonalny i efektywny zespół to taki, który zarządzany jest przez prawdziwych liderów, dlatego też szkolenia green belt six sigma przekazują niezbędną wiedzę do tego, aby prawidłowo zarządzać zespołem pracowniczym,
  • lepsza organizacja czasu pracy – słynne przesuwanie wszystkiego na jutro czy działanie tuż przed deadlinem obniża jakość pracy i zwiększa poziom stresu, dlatego zyskując wiedzę na temat lepszej organizacji, przestaniesz odkładać wszystko na ostatnią chwilę,
  • lider poradzi sobie z każdym problemem – kończąc szkolenia z zakresu Six Sigma, pracownik zyska wiedzę biznesową, zacznie znacznie szybciej reagować na problemy, które zachodzą w firmie, ale też pozna metody, aby realnie zmniejszyć koszty ponoszone podczas różnych procesów w firmie czy w trakcie produkcji.

Czym jest Six Sigma?

Słynna Six Sigma, czyli Sześć Sigma to jedna z najpopularniejszych obecnie metod, która ma na celu zwiększyć produktywność i efektywność w przedsiębiorstwie. Oprócz tego prowadzi do polepszenia procesów związanych z zarządzaniem jakością  w różnych działach firmy.

Kiedy zdecydujesz się zatrudnić specjalistę czy specjalistów, którzy będą dbać o polepszenie zarządzania w Twojej firmie, to przyczynisz się do zmniejszenia problemów w niej zachodzących. Poza tym będą oni w stanie w razie potrzeby szybko reagować, aby jakikolwiek defekt nie odbił się negatywnie na funkcjonowaniu firmy czy na jej przychodach.

Wysyłając pracownika na szkolenia z zakresu zarządzania jakością, przyczyniasz się do tego, że przedsiębiorstwo funkcjonuje stabilniej, a procesy w niej zachodzące funkcjonują prawidłowo i wydajnie.

Kogo wysłać na szkolenie związane z zarządzaniem jakością?

Rzadko, który przedsiębiorca może sobie pozwolić na to, aby wysłać wszystkich pracowników na szkolenia. Dlatego pomyśl strategicznie. Jeśli chodzi o filozofię Six Sigma to koniecznie wyślij tam pracowników, piastujących stanowiska kierownicze oraz mających ciągły kontakt z klientami. Dobrym rozwiązaniem będzie skierowanie na tego typu kurs także osoby z działów produkcyjnych, np. brygadzistów.

Materiał partnera

Sprawdź także

studia zarządzanie

Dla kogo jest Zarządzanie? Studia pierwszego stopnia na kierunku Zarządzanie krok po kroku

Niezależnie od wieku kandydata, wybór kierunku studiów nie jest najprostszym zadaniem. Młode osoby często są …