Zszywka – co to takiego i do czego jej użyć? Podstawowym produktem w każdym biurze jest między innymi zszywka. W artykule wyjaśniamy, do czego może przydać się zszywka. 1. Zszywka w biurze i ich zastosowanie 2. Jakie zszywaki wybrać? Produkty przeznaczone do pracy w biurach warto zamawiać zgodnie ze specyfiką i potrzebami …
Czytaj więcej »Gadżety ekologiczne – dlaczego warto?
Gadżety promocyjne odgrywają w biznesie dużą i zróżnicowaną rolę. Czasami wręcza się je jako upominek dla klienta lub kontrahenta, dołącza do paczki świątecznej albo zakupionego towaru, a także wykorzystuje na targach i eventach reklamowych. Warto wykorzystać potencjał promowania firmy w ten sposób, gdyż sięgasz w ten sposób po niezbyt obciążający …
Czytaj więcej »Jakie zakreślacze wybrać?
Wysokiej jakości zakreślacz to obecnie jeden z obowiązkowych artykułów papierniczych wykorzystywanych w biurach, szkołach, w czasie nauki, wykładów czy codziennych nawet czynności. Mają szereg zastosowań, a z ich pomocą można przede wszystkim zaznaczyć najważniejsze informacje, a tym samym łatwiej je zapamiętać czy potem odszukać. Dużą popularnością cieszą się markowe zakreślacze …
Czytaj więcej »Jak zorganizować swoje notatki? Sięgnij po popularne karteczki samoprzylepne!
W szkole, na studiach, w pracy, a nawet w życiu codziennym tworzymy wiele notatek, które pozwalają nam się lepiej odnaleźć w danej sytuacji. Jak się w nich jednak nie pogubić? Ich ilość często może być przytłaczająca, a odnalezienie potrzebnej w danej chwili informacji często zajmuje zbyt wiele czasu. Warto więc …
Czytaj więcej »Jakie artykuły biurowe warto mieć w swoim biurze i domu?
Mimo że w dzisiejszych czasach wiele spraw załatwiamy online za pomocą komputera, czy nawet smartfona, to artykuły biurowe i papiernicze nadal odgrywają istotną rolę w naszej codzienności. W przestrzeni biurowej, zarówno w pracy, jak i w domu musimy mieć pod ręką artykuły piśmiennicze, karteczki samoprzylepne, czy teczki do archiwizacji dokumentów. …
Czytaj więcej »Przybornik na biurko – Tylko gadżet, czy lepsza organizacja? Sprawdzamy!
Czy warto kupić przybornik na biurko i jaki wybrać? Przyborniki i organizery na biurko sprawiają dobre wrażenie, są estetycznie wykonane oraz pomocne w każdym biurze. Wielokomorowe przyborniki oferują wiele możliwości. Przechowywanie karteczek, spinaczy, długopisów i pisaków, a nawet dokumentów – to wszystko przemawia na korzyść. Jaki przybornik wybrać i czy …
Czytaj więcej »