Copywriting to spore wyzwanie. Niezbędna jest wiedza na temat tego, jak pisać teksty zgodne z Seo interesujące z punktu widzenia użytkownika. Znalezienie równowagi pomiędzy atrakcyjnością dla wyszukiwarki, a spełnieniem potrzeb czytelnika, jest sekretem dobrego copywritera. W artykule znajdziemy najważniejsze informacje na temat budowy tekstu Seo, doboru tytułu, nagłówków oraz słów …
Czytaj więcej »Jak copywriting po angielsku pomaga zdobyć zachodnich klientów?
Wszyscy, którzy pragną skutecznie rozwijać własna firmę na zagranicznych rynkach powinni pomyśleć o copywritingu po angielsku. Ta inwestycja pozwoli im sięgnąć po klienta anglojęzycznego i przykuć jego uwagę. Copywriting po angielsku to rozwój firmy Copywriter angielski ma do wykonania konkretne zadanie – zwiększenie konwersji Twojej firmy. Czyli krótko, zwiększenie sprzedaży …
Czytaj więcej »Podstawowe zasady UX writingu
„Zobacz nasze szkolenia”, „Korzystaj za darmo przez 30 dni”, „Odbierz teraz” – czy wiesz, że dobre call to action potrafi zwiększyć klikalność kilku-, a nawet kilkunastokrotnie? Stworzenie idealnego wezwania do działania wymaga jednak odpowiednich umiejętności i wiedzy o zachowaniu użytkowników w sieci. To właśnie jedno z podstawowych zadań UX writera. …
Czytaj więcej »Co zrobić żeby zostać copywriterem freelancerem?
Copywriting jest dynamicznie rozwijającą się branżą, która przyciąga ludzi zainteresowanych czerpaniem korzyści z pisania funkcjonalnych tekstów w Internecie. Czy jednak jest dedykowana każdemu? Czy copywriter powinien dysponować jakimś szczególnym pakietem cech, by być naprawdę dobrym w swej dziedzinie? Jakie umiejętności powinien on posiadać? Zostań tu przez chwilkę, a poznasz odpowiedzi …
Czytaj więcej »