Nauczycielki powinny zdawać sobie sprawę z tego, że styl ich ubierania wpływa na to, jak są postrzegane przez uczniów. Pomimo tego że podczas pracy w szkole nie trzeba przyjmować się dress codem tak bardzo, jak w przypadku pracy biurowej, to jednak warto dokładnie przemyśleć sprawę codziennych outfitów. Warto wiedzieć, na …
Czytaj więcej »Jaka koszula damska do pracy?
Koszula to częsty element dress code w pracy. W sklepach znajdziesz mnóstwo modeli i kolorystyk – które z nich wybrać, aby w pracy prezentować się elegancko i atrakcyjnie? Jak wybrać koszulę damską do pracy? Koszula to ostoja elegancji zarówno w kobiecej, jak i męskiej garderobie. Strój tego typu wymagany jest …
Czytaj więcej »Praca w dużej korporacji – plusy i minusy
Praca w przysłowiowym „korpo” zdążyła już obrosnąć legendą w środowisku młodych (i nie tylko) pracowników. Jedni widzą niej spełnienie swoich marzeń. Inni zaś coś, od czego trzeba trzymać się jak najdalej. Jakie są wady i zalety pracy w korporacji? Start dla młodych gniewnych Praca w korporacji to niezły start dla …
Czytaj więcej »Identyfikacje firmy
Wiele aspektów decyduje o tym, jak postrzegamy firmę. Oczywiście ważne są kompetencje pracowników, sposób zarządzania oraz ofert, którą dysponujemy. Jednak bardzo istotna jest również identyfikacja wizualna, ponieważ decyduje o tym, jak postrzegane jest przedsiębiorstwo przez klientów, wspólników bądź kontrahentów. Dlatego dowiedzmy się, co możemy zrobić, by właściwie zadbać o identyfikację …
Czytaj więcej »Nowoczesny savoir-vivre w biznesie
To, że sytuacje biznesowe wymagają stosownego zachowania, przyjmujemy raczej za oczywiste. A jednak coraz rzadziej używa się sformułowania „savoir-vivre”, które może kojarzyć się ze stawianiem sztywnych reguł ponad naturalną swobodą. Jeśli jednak przyjmiemy założenie, że to nie ludzie są dla zasad, ale zasady dla ludzi, savoir-vivre może nam przynieść wiele …
Czytaj więcej »Profesjonalny wizerunek biznesowy – jak go stworzyć?
Dobre wrażenie można zrobić tylko raz. Dlatego to, jak widzą nas inni, jest niezwykle istotne zarówno na co dzień, a szczególnie w sytuacjach biznesowych. Dowiedz się jak skutecznie zadbać o swój wizerunek służbowy. Niejedno badanie jasno pokazuje, że 6 do 7 sekund to czas, w którym mamy szansę na zrobienie …
Czytaj więcej »Sukienka na wesele – jak wybrać odpowiednią kreację
Chyba każdy z nas spotkał się przynajmniej raz w życiu z sytuacją, gdy gość weselny przyszedł na imprezę w zupełnie niedopasowanej kreacji. Opadające ramiączka, zbyt krótka spódniczka, obcisły gorset, spod którego wylewały się fałdki, czy opadający dekolt odsłaniający zbyt dużo. Jak to się dzieje, że chcąc wyglądać dobrze, często przesadzamy …
Czytaj więcej »Rozmowa kwalifikacyjna – jak się ubrać?
Ubiór na rozmowie kwalifikacyjnej to jeden z elementów, którym można zrobić dobre wrażenie na pracodawcy. Strój powinien być dopasowany do dress codu firmy. Na stanowiskach kierowniczych lub związanych z obsługą klienta, im bardziej elegancki i profesjonalny ubiór, tym lepiej. Ubiegając się o pracę np. w agencji reklamowej lub redakcji kolorowego …
Czytaj więcej »Jak profesjonalnie wyglądać w pracy?
„Jak cię widzą, tak cię piszą” – kto choć raz w życiu nie słyszał tego hasła? Świadomość, że efektownie wyglądamy, dodaje pewności siebie i pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie – a to liczy się nie tylko w relacjach towarzyskich, ale także w pracy. Tymczasem biznesowy dress code wiąże się z …
Czytaj więcej »Odkodować dress code
Jak głosi przysłowie, nie szata zdobi człowieka, jednak zdecydowana większość rekruterów i pracodawców potwierdza, że w przypadku dwóch kandydatów o podobnych kompetencjach elementem, który przyczyni sie do decyzji, będzie strój, jako uzupełnienie kwalifikacji. Dlaczego tak się dzieje i jaki powinien być nasz ubiór przy staraniu się o pracę? Kwestie te …
Czytaj więcej »