Przejście z Universal Analytics na Google Analytics 4 może początkowo wydawać się trudnym zadaniem. Nowe narzędzie od Google bazuje na innym sposobie pozyskiwania danych i postrzega je jako jednostkowe zdarzenia. Zobacz, jak najskuteczniej przejść do Google Analytics 4 i co zrobić, żeby wykorzystać pełen potencjał nowego narzędzia. Czy warto dokonywać …
Czytaj więcej »Firma pozycjonująca – jak ją wybrać?
W obecnych czasach widoczność w internecie to podstawa niemalże każdego biznesu. Chciałbyś zaistnieć w sieci, ale nie dysponujesz odpowiednią wiedzą i zasobami? Właśnie wtedy z pomocą przychodzi firma pozycjonująca. Dowiedz się na co zwrócić szczególną uwagę wybierając agencję marketingu internetowego dla swojego biznesu. Wiarygodność firmy pozycjonującej Obecnie na rynku istnieją …
Czytaj więcej »E-sklepy śledzą swoich klientów podczas zakupów
Ponad 90 proc. e-sklepów stara się lepiej poznać swoich klientów, śledząc ich zachowanie podczas zakupów. Dostępne narzędzia analityczne pozwalają im w ten sposób pozyskać dane, które wykorzystują do zmiany wyglądu strony i jej funkcjonalności. Najczęściej są to jednak kosmetyczne poprawki. 41 proc. decyduje się na poważną zmianę wyglądu strony rzadziej niż raz …
Czytaj więcej »