Każdego dnia, około 20 milionów Polaków rozpoczyna poszukiwanie informacji od wyszukiwarki Google. W tych 20 milionach jest też Twój potencjalny klient. Na jedno zapytanie przypadają setki, tysiące, a nawet miliony odpowiedzi. To, czy trafi on akurat na Twoją stronę, zależy od tego, jak wysoko w wyszukiwarce znajdzie się prowadzący do …
Czytaj więcej »Content marketing – z czym to się je?
Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? O wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację niewywołującą odzewu należy zapomnieć. Co cieszy, od dłuższego czasu wiele mówi się o content marketingu, jednak wybranie odpowiedniej, efektywnej strategii tworzenia treści nie …
Czytaj więcej »Pokemon Go: małe, wirtualne stworki to wielkie, realne pieniądze
Wczoraj i dziś internauci wpisywali w wyszukiwarkę Google frazę „Pokemon Go” częściej niż „Twitter”, „Instagram” czy „Gmail”, ale także niż „porn” i „sex”. Fenomen gry łączącej rzeczywistość wirtualną z realnym światem ma także swoje finansowe oblicze. Jeszcze w ubiegły czwartek akcje firmy Nintendo warte były łącznie około 2,12 bln jenów …
Czytaj więcej »Gmail powie ci, że jesteś inwigilowany
Na fali niedawnych wydarzeń, kiedy to Apple odmówiło złamania kodu telefonu terrorysty, także Google wypowiedziało się w kwestii bezpieczeństwa swoich użytkowników. Amerykański gigant pracuje nad systemem powiadomień, który poinformuje o rządowej próbie złamania hasła do skrzynki pocztowej. Na swoim oficjalnym blogu Google podało wiadomość o nowych funkcjach dotyczących zabezpieczeń. Najciekawszą …
Czytaj więcej »Niespodzianka od wujka Google – kiedy w Polsce?
Amerykański gigant sprezentował użytkownikom za wielką wodą niezwykle przydatną i prostą funkcję Destinations, która pomoże internautom zaplanować podróż. Być może za jakiś czas praktyczna usługa dostępna będzie także w Polsce. Zaletą nowego menedżera turystycznego, wyposażonego w niezwykle bogatą bazę danych, jest możliwość filtrowania informacji wedle indywidualnych potrzeb użytkownika. Planując wyjazd …
Czytaj więcej »Raport: Co interesowało internautów na świecie i w Polsce?
„50 twarzy Greya”, loteria paragonowa, Eurowizja, Andrzej Duda czy pytanie gdzie jest Putin – to hasła, które najszybciej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce Google w 2015 roku. Czego jeszcze poszukiwaliśmy? – Mnie w tym roku szczególnie zaskoczyły dwa hasła agar.io. Okazuje się, że jest to bardzo popularna gra przeglądarkowa. Kolejna …
Czytaj więcej »Jak reklamować firmę w internecie? 6 trendów na 2016 rok
Marketing internetowy rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego nie śledząc aktualnych trendów, łatwo wypaść z gry. Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, czym prędzej powinien nadrobić zaległości. Nic nie wskazuje na to, by rok 2016 miał nam …
Czytaj więcej »Google zmienia logo
Jeden z najpopularniejszych koncernów internetowych zmienia swoje logo. To już kolejna modyfikacja w ciągu 17 lat istnienia. Na stronie Google pojawiło się następujące uzasadnienie tej decyzji: To nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz kiedy zmieniliśmy logo, uważamy jednak, że dzisiejsza aktualizacja wspaniale oddaje wszystkie sposoby w jakie Google pomaga …
Czytaj więcej »