Każdemu z nas zależy na posiadaniu dobrze płatnej pracy. Dzięki temu możemy realizować swoje podstawowe potrzeby dnia codziennego oraz spełniać marzenia. Nie ulega jednak wątpliwości, że większości z nas zależy również i na tym, aby praca była ciekawa. Nie każdemu jednak odpowiada praca w standardowych, znanym wszystkim zawodach. Takim osobom …
Czytaj więcej »Influencer Marketing – czym jest i jak możesz go wykorzystać do promowania swojej marki?
Szybki rozwój e-marketingu i coraz większe znaczenie social mediów powodują, że przedsiębiorcy muszą stale szukać nowych, skutecznych sposobów promocji. Jedną z możliwości dotarcia do klientów korzystających z mediów społecznościowych jest Influencer Marketing. Dowiedź się, czym on jest i w jaki sposób możesz go wykorzystać we własnej firmie. Kim jest influencer? …
Czytaj więcej »Co czeka marketing cyfrowy w 2017?
Marketing, zwłaszcza internetowy, to dynamiczna branża, która nieustannie ewoluuje. Bieżący rok powoli dobiega końca, warto więc zastanowić się, czego można spodziewać się w 2017 roku. W marketingu trzeba trzymać rękę na pulsie – trendy zmieniają się szybko, a konkurencja przecież nigdy nie śpi. Szczególnie wyczuleni na zmiany muszą być marketingowcy …
Czytaj więcej »Celebryta czy bloger – komu bardziej ufamy
Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej dziedzinie blogerom. Popularność, a zatem i potencjał reklamowy celebryci utrzymują u starszych pokoleń, które częściej niż z internetu korzystają z tradycyjnych mediów. Z badania przeprowadzonego przez Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia wśród internautów w wieku 15–55 lat wynika, że celebryci i internetowi …
Czytaj więcej »