Optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych to proces ciągły, który wymaga analizy danych, dostosowywania strategii i elastyczności w reagowaniu na zmiany. Ostatecznym celem tych działań jest uzyskanie jak najlepszych wyników sprzedażowych. Podpowiadamy jak tego dokonać! Na czym polega analiza kampanii w mediach społecznościowych? Analiza kampanii w mediach społecznościowych polega na badaniu …
Czytaj więcej »Do 2050 roku w morzach będzie tyle samo plastiku co ryb
Ponad 8 milionów ton plastiku – co roku taka ilość ląduje w morzach i oceanach. To tak, jakby co minutę wyrzucać do nich zawartość jednej śmieciarki. Co istotne, większość z tych odpadów możemy bez problemu zastąpić takimi, które nie zagrażają naszemu środowisku. W całej Unii Europejskiej rocznie jest produkowanych …
Czytaj więcej »Rusza kampania „Fruit juice matters” promująca właściwości 100 % soków owocowych
Kampania Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness. (Poznaj soki owocowe. Dziel się wiedzą. Ciesz bogactwem) to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw i owoców w codziennej diecie. Działania informacyjno-edukacyjne prowadzone są na 14 …
Czytaj więcej »Czy twoje dziecko jest Homo tabletis?
Ponad 40 proc. dzieci, które nie ukończyły jeszcze drugiego roku życia, korzysta z tabletów i smartfonów, a wśród nich niemal co trzecie robi to codziennie lub prawie codziennie – wynika z badań Millward Brown przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Dzieci Niczyje. Choć odpowiednio dobrane treści internetowe mogą mieć pozytywny wpływ na rozwój kilkulatków, to jednak …
Czytaj więcej »Polacy żyją 7 lat krócej niż mieszkańcy Szwecji
Serce statystycznego Polaka jest średnio o 6 lat starsze od niego samego. Wyniki raportu zostały ogłoszone 20 listopada podczas gali Heart Forum w Krakowie – spotkania podsumowującego 3 lata kampanii „Ciśnienie na Życie”. – Polacy żyją 7 lat krócej niż np. mieszkańcy Szwecji, Polki żyją 4 lata krócej. W przeważającej …
Czytaj więcej »Odeta Moro o kontrowersyjnym spocie: Na dzieci nigdy nie jest pora
Odeta Moro skomentowała kontrowersyjny spot „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”. Jej zdaniem jego autorzy potraktowali temat jednostronnie i mogli w ten sposób dotknąć np. kobiety niemogące mieć dzieci. Dziennikarka uważa także, że nie zawsze można zaplanować dziecko, bo czasem pojawia się ono niespodziewanie. – Macierzyństwo w XXI wieku wcale nie jest takie proste, więc może …
Czytaj więcej »