Sprzedaż kosmetyków, zwłaszcza w czasie bogatej oferty kosmetycznej dostępnej w każdej drogerii, może być trudnym wyzwaniem. W dzisiejszym artykule przedstawimy kilka skutecznych technik, które każdej konsultantce Avon pomogą zwiększyć sprzedaż i przyciągnąć nowych klientów. Poznaj preferencje swojego klienta Aby zwiększyć skuteczność sprzedaży, ważne jest poznanie preferencji swojego klienta. Konsultantki Avon …
Czytaj więcej »Jak zaskoczyć klientki w Dzień Kobiet? Podarować im wyjątkowe gadżety reklamowe!
Podczas prowadzenia własnego biznesu pojawia się wiele okazji, aby podarować klientom gadżety reklamowe związane z firmą. Jedną z nich jest Dzień Kobiet, podczas którego to właśnie panie mogą otrzymać zgrabny upominek oznaczony logo. Dlaczego warto pamiętać o takich okazjach oraz jakie gadżety sprawdzą się najlepiej? Kolorowe tulipany najbardziej kojarzą się …
Czytaj więcej »Jak budować świadomość swojej marki wśród odbiorców?
Budowanie świadomości marki można prowadzić na kilka sposobów. Wiele z nich zależy od specyfiki marki czy firmy. Czym tak naprawdę jest ta świadomość? To nic innego jak sposób, w jaki kojarzymy dany podmiot, to cały zestaw cech i spontanicznych skojarzeń, które pojawiają się, gdy myślimy o danej marce, to pewna …
Czytaj więcej »Customer journey – metody i narzędzia badawcze
Aby stworzyć efektywną ścieżkę klienta w firmie, należy umiejętnie wykorzystywać dostępne dane. Używa się w tym celu informacji pozyskiwanych zarówno z przeprowadzanych transakcji, jak i z analiz rynku. Im więcej wiarygodnych danych, tym bardziej szczegółowe customer journey można zaprojektować. Poznaj najważniejsze narzędzia badawcze oraz metody przydatne podczas tworzenia ścieżki klienta! …
Czytaj więcej »Dobra wizytówka, czyli jaka?
Jak zaprezentować siebie i swoją firmę na tak niewielkim formacie? Czy lepiej być kreatywnym, czy poważnym, a przede wszystkim: jak nie być nudnym? O czym pamiętać, czego nie pominąć? Co zrobić, żeby wizytówka wyróżniała się wśród innych? Dziś przyjrzymy się trochę wizytówkom i damy podstawowe wskazówki, jak zaprojektować je dobrze …
Czytaj więcej »Taśmy z nadrukiem – pomysł na markę online
Choć brzmi to dość niecodziennie, nie da się ukryć, że zdecydowana część naszego życia przenosi się do świata wirtualnego. Tu poznajemy ludzi, komunikujemy się, budujemy relacje o charakterze osobistym, ale i zawodowym, szukamy rozrywki, a przede wszystkim wszelkiego rodzaju usług. Wygoda i czas – dwa elementy tak ważne, na których …
Czytaj więcej »Home staging w 6 krokach. Jak przygotować mieszkanie na sprzedaż lub wynajem?
Każdy, kto zamierza sprzedać lub wynająć mieszkanie, chciałby to zrobić szybko i korzystnie. Te ambitne plany często zderzają się jednak z brutalną rzeczywistością – gdy nieruchomość długo nie znajduje klienta, właściciel zaczyna myśleć o znacznym obniżeniu ceny. Tymczasem sytuacja mogłaby wyglądać inaczej, gdyby zdecydował się na home staging. Home staging …
Czytaj więcej »Daj możliwość śledzenia drogi, jaką przemierza pizza do Twoich klientów!
Zdecydowana większość osób zamawia pizze wtedy, gdy jest już głodnym lub nagle poczuje ochotę na jej zjedzenie. Dlatego często są oni bardzo niezadowoleni z tego powodu, iż muszą czekać dłuższą ilość czasu, no. godzinę. Jednak, aby nie zniechęcić klientów, można uatrakcyjnić im czas oczekiwania na wymarzoną pizzę. Przydatne do tego …
Czytaj więcej »Marki samochodów luksusowych stawiają na spersonalizowane auta. Żeby je kupić musisz mieć zaproszenie
Polacy coraz chętniej kupują luksusowe samochody. Oprócz wygody i mocy liczy się możliwość personalizacji auta. W salonach można dobrać lakiery, skórę, przeszycia i wzory foteli. Program Ferrari Tailor Made idzie jeszcze dalej. Pozwala właścicielowi stworzyć samochód praktycznie od początku – podwozie i nadwozie można wybrać z różnych modeli. W ten sposób powstaje samochód zupełnie …
Czytaj więcej »Zobacz, jak układać relacje z klientami, aby kupowali coraz więcej
Istotą funkcjonowania każdego biznesu, niezależnie od branży, jest zarabianie pieniędzy. To cel nadrzędny i trudno poddawać go pod wątpliwość. W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji? Po pierwsze: służ ludziom realną pomocą Odpowiadaj na zapytania klientów przygotuj dla …
Czytaj więcej »