Archwium dla tagu: klient

Muzyka w restauracji, która przyciąga gości

muzyka w restauracji

Goście restauracji i innych konceptów gastronomicznych, kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą także za wspomnienia i wrażenia, jakie wynoszą ze sobą do domu. Bardzo często, nawet z pozoru nieistotne kwestie i detale zmysłowe składające się na atmosferę lokalu i jego klimat otoczenia, okazują się niezmiernie ważne. Odpowiednio …

Czytaj więcej »

Hejt zagraża firmom

Hejt w biznesie

Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa. W Wielkiej Brytanii koszty z powodu hejtu w przypadku średniej …

Czytaj więcej »

Rezerwacje online – poznaj ich wady i zalety

Rezerwacje online

W ostatnim czasie przez Internet można załatwić prawie wszystko. To takie proste i wygodne. Nic dziwnego, że portale przeznaczone do rezerwacji on-line cieszą się coraz większą popularnością. Korzystają z nich hotele, restauracje, kina, a nawet gabinety kosmetyczne, salony fryzjerskie i spa. Podobnie jak inne wirtualne rozwiązania mają one nie tylko …

Czytaj więcej »

Gastro-manipulacje, czyli w co grają restauracje

Jak manipulują restauracje

Odpowiednie światło, nastrojowa muzyka, dobrze skomponowane menu i przede wszystkim wykwalifikowana obsługa kelnerska – właściciele restauracji i innych lokali gastronomicznych stosują wiele sztuczek, by przyciągnąć klienta i zarobić jak najwięcej. W jaki sposób restauratorzy wykorzystują wyniki badań? Czy te zabiegi są zwykłą manipulacją, przed którą my klienci-konsumenci powinniśmy się bronić? …

Czytaj więcej »

Jak radzić sobie z trudnymi klientami?

Trudny klient

Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? Prawie każdy, kto zajmuje się obsługą klienta przyzna, …

Czytaj więcej »

BZ WBK podnosi opłaty

Bank Zachodni podnosi opłaty

Od sierpnia klienci Banku Zachodniego WBK zapłacą więcej za wybrane usługi. Bank wprowadzi opłatę za korzystanie z konta oszczędnościowego, wybrane przelewy internetowe i usługi związane z kartami. BZ WBK kończy współpracę z programem Payback. – Po kilku względnie spokojnych miesiącach, mamy zapowiedź kolejnych podwyżek opłat za usługi bankowe. Zdecydował się …

Czytaj więcej »

Miliony Polaków zjednoczą się, aby pokazać, z jakich produktów bankowych chcą korzystać

Akcja Miliony Polaków

Rusza akcja Miliony Polaków, której celem będzie zebranie opinii jak największej liczby osób korzystających, bądź dopiero planujących korzystanie z usług bankowych, jak powinny one wyglądać oraz ile kosztować. Do kampanii edukacyjno-informacyjnej włączył się Związek Banków Polskich, który zadba m.in. o to, aby opinie klientów zostały wysłuchane przez środowisko bankowe. Dzięki …

Czytaj więcej »

Polski rynek usług fitness wciąż poszukuje optymalnej formy

Rynek fitness w Polsce

Popularność klubów fitness w Europie nieustannie rośnie. Obecnie należy do nich 52,4 mln osób, czyli o 3,9 proc. więcej niż rok temu. Europejski rynek fitness wart jest 26,7 mld euro. Jak wynika z raportu „The European Health & Fitness Market 2016”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte we współpracy z organizacją EuropeActive …

Czytaj więcej »