Nie da się ukryć, że z roku na rok coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z możliwości, które dają nowoczesne systemy do zarządzania firmami. Niemniej jednak, czy rzeczywiście warto jest w coś takiego inwestować? Postanowiliśmy się mocniej pochylić nad tym tematem bowiem uważamy, że jest on w kontekście Twojego …
Czytaj więcej »Muzyka w restauracji, która przyciąga gości
Goście restauracji i innych konceptów gastronomicznych, kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą także za wspomnienia i wrażenia, jakie wynoszą ze sobą do domu. Bardzo często, nawet z pozoru nieistotne kwestie i detale zmysłowe składające się na atmosferę lokalu i jego klimat otoczenia, okazują się niezmiernie ważne. Odpowiednio …
Czytaj więcej »Hejt zagraża firmom
Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa. W Wielkiej Brytanii koszty z powodu hejtu w przypadku średniej …
Czytaj więcej »Rezerwacje online – poznaj ich wady i zalety
W ostatnim czasie przez Internet można załatwić prawie wszystko. To takie proste i wygodne. Nic dziwnego, że portale przeznaczone do rezerwacji on-line cieszą się coraz większą popularnością. Korzystają z nich hotele, restauracje, kina, a nawet gabinety kosmetyczne, salony fryzjerskie i spa. Podobnie jak inne wirtualne rozwiązania mają one nie tylko …
Czytaj więcej »Gastro-manipulacje, czyli w co grają restauracje
Odpowiednie światło, nastrojowa muzyka, dobrze skomponowane menu i przede wszystkim wykwalifikowana obsługa kelnerska – właściciele restauracji i innych lokali gastronomicznych stosują wiele sztuczek, by przyciągnąć klienta i zarobić jak najwięcej. W jaki sposób restauratorzy wykorzystują wyniki badań? Czy te zabiegi są zwykłą manipulacją, przed którą my klienci-konsumenci powinniśmy się bronić? …
Czytaj więcej »Chcesz odsłuchać nagranie z infolinii? Możesz mieć z tym problem
Rozmowy na infoliniach są nagrywane ale gdy pojawi się problem to dostęp do zapisu nie zawsze jest taki prosty. Z informacji, które docierają do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że konsumenci nie zawsze mają dostęp do treści nagrania, zwłaszcza w toku postępowania reklamacyjnego. Z drugiej strony, operatorzy telekomunikacyjni w …
Czytaj więcej »Jak radzić sobie z trudnymi klientami?
Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawców ten sam klient zawsze będzie równie trudny? Prawie każdy, kto zajmuje się obsługą klienta przyzna, …
Czytaj więcej »BZ WBK podnosi opłaty
Od sierpnia klienci Banku Zachodniego WBK zapłacą więcej za wybrane usługi. Bank wprowadzi opłatę za korzystanie z konta oszczędnościowego, wybrane przelewy internetowe i usługi związane z kartami. BZ WBK kończy współpracę z programem Payback. – Po kilku względnie spokojnych miesiącach, mamy zapowiedź kolejnych podwyżek opłat za usługi bankowe. Zdecydował się …
Czytaj więcej »Miliony Polaków zjednoczą się, aby pokazać, z jakich produktów bankowych chcą korzystać
Rusza akcja Miliony Polaków, której celem będzie zebranie opinii jak największej liczby osób korzystających, bądź dopiero planujących korzystanie z usług bankowych, jak powinny one wyglądać oraz ile kosztować. Do kampanii edukacyjno-informacyjnej włączył się Związek Banków Polskich, który zadba m.in. o to, aby opinie klientów zostały wysłuchane przez środowisko bankowe. Dzięki …
Czytaj więcej »Polski rynek usług fitness wciąż poszukuje optymalnej formy
Popularność klubów fitness w Europie nieustannie rośnie. Obecnie należy do nich 52,4 mln osób, czyli o 3,9 proc. więcej niż rok temu. Europejski rynek fitness wart jest 26,7 mld euro. Jak wynika z raportu „The European Health & Fitness Market 2016”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte we współpracy z organizacją EuropeActive …
Czytaj więcej »