LinkedIn to kluczowe narzędzie dla profesjonalistów szukających nowych możliwości kariery, nawiązujących kontakty biznesowe czy budujących swoją markę osobistą. Aby w pełni wykorzystać potencjał tej platformy, ważne jest optymalizowanie profilu. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci w tym zadaniu. 1. Profesjonalne zdjęcie profilowe Zdjęcie profilowe to pierwsza rzecz, którą inni …
Czytaj więcej »Wykorzystaj Linkedin do swoich celów i ciesz się korzyściami!
Linkedin pozwala na budowanie wizerunku profesjonalisty. Bez względu na to, czy zależy Ci na znalezieniu lepiej płatnej pracy, czy może jesteś przedsiębiorcą, który chce wykorzystać tę platformę do tworzenia eksperckiego wizerunku lub pozyskiwania nowych klientów, koniecznie zainteresuj się możliwościami, jakie może przynieść Ci taki profesjonalny profil! Dowiedz się, jak działa …
Czytaj więcej »4 miejsca, w których znajdziesz nowych pracowników
Od kilku lat mamy do czynienia z rynkiem pracownika, który wynika z deficytu specjalistów i niskiego bezrobocia. W związku z tym wielu pracodawców zadaje sobie pytanie dotyczące tego, jak w jeszcze efektywniejszy sposób mogą docierać do potencjalnych pracowników i gdzie tak właściwie ich szukać. W poniższym artykule prezentujemy 4 źródła …
Czytaj więcej »Zalety kampanii płatnych na LinkedIn
LinkedIn dla wielu osób nie jest oczywistym miejscem na kampanię płatną. Choć jest to portal stricte biznesowy, wciąż płatna promocja nie cieszy się tam zbyt wysokim zainteresowaniem. Mimo tego sieć reklamowa LinkedIn stale się rozwija, pozwalając dotrzeć do rozmaitych odbiorców powiązanych z konkretną branżą. Dlaczego warto zainwestować w LinkedIn Ads? …
Czytaj więcej »Social media, na których musicie być: LinkedIn, Tik Tok, Pintrest, Twitter
Media społecznościowe to już od dawna nie tylko Facebook. Chociaż dzieło Marka Zuckerberga wciąż ma swoich zwolenników i z pewnością jest ważnym graczem w wirtualnym świecie, współczesny rynek ma on do zaoferowania znacznie więcej! Nie bez powodu mówi się, że popularny „Fejs” się starzeje. LinkedIN, Tik Tok, Twitter czy Pinterest – warto …
Czytaj więcej »Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone w Stanach Zjednoczonych. Serwis Marka Zuckerberga będzie …
Czytaj więcej »Coraz więcej firm szuka pracowników na zawodowych portalach społecznościowych
Większość procesów rekrutacyjnych to obecnie tzw. działania ukryte, prowadzone m.in. przez zawodowe portale społecznościowe, takie jak GoldenLine czy LinkedIn. Dzięki zawartym na nich informacjom pracodawcy i agencje rekrutujące mają ułatwione zadanie. Poszukujący nowych wyzwań pracownicy powinni więc zadbać o to, by znajdujące się na profilach dane były aktualne i prawdziwe, a sama aplikacja zaopatrzona …
Czytaj więcej »