W ciągu miesiąca jednemu internaucie pojawia się przed oczami średnio 1707 masowych banerów reklamowych. Takie wyliczenia przedstawia comScore. Żeby nie dostać oczopląsu nasz mózg nauczył się ignorować połowę z nich, a drugą połowę puszczać w niepamięć. Efekt? O 475 razy większe jest prawdopodobieństwo, że przeżyjemy katastrofę lotniczą niż to, że …
Czytaj więcej »Femvertising, czyli jak trafić z reklamą do kobiet
Współczesny świat mediów i reklamy, kategoryzujący role społeczne w odniesieniu do płci, musi nadążyć za dynamiczną zmianą wizerunku przypisywanego kobietom. Odpowiedzią na rodzące się potrzeby ma być Femvertising, nowy trend w marketingu, który wniesie świeżą jakość świadczonym usługom. Na czym ma jednak polegać? Przez lata światu towarzyszyło przekonanie o budowaniu …
Czytaj więcej »50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców: 30-sekund za 5 mln dolarów
Najbliższy finał amerykańskiej ligi NFL będzie rekordowy pod względem cen za emisję reklam. W tym roku za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 5 mln dolarów, czyli ponad 11 proc. więcej niż w 2015 roku. Mimo wysokich kosztów reklamodawców nie brakuje. W ubiegłym roku mecz finałowy obejrzało 116 mln widzów. W tym roku …
Czytaj więcej »Sklepy kuszą nasze zmysły
Nie cena i potrzeba, ale zabiegi marketingowe coraz częściej powodują, że kupujemy dany produkt. W sklepach kuszą nas już nie tylko promocje ale i specjalne techniki, które oddziałują na nasze zmysły. W taki właśnie sposób działa marketing sensoryczny, który kusi. – Marketing sensoryczny to wszelkiego rodzaju działania marketingowe, które w …
Czytaj więcej »