Istotą funkcjonowania każdego biznesu, niezależnie od branży, jest zarabianie pieniędzy. To cel nadrzędny i trudno poddawać go pod wątpliwość. W jaki sposób układać relacje z klientami, aby zostawiali u nas coraz więcej pieniędzy i byli zadowoleni z transakcji? Po pierwsze: służ ludziom realną pomocą Odpowiadaj na zapytania klientów przygotuj dla …
Czytaj więcej »Dlaczego notyfikacje web push to następca newslettera?
Coraz mniej osób angażuje się w wysyłane przez Ciebie newslettery? Szukasz alternatywnego rozwiązania, który pozwoli Ci – tak, jak e-mail marketing – prowadzić z odbiorcami komunikację 1 do 1, a przy tym będzie o wiele bardziej skuteczne w działaniu i szybsze we wdrożeniu? Dowiedz się, dlaczego notyfikacje web push są …
Czytaj więcej »Jak reklamować firmę w internecie? 6 trendów na 2016 rok
Marketing internetowy rozwija się bardzo dynamicznie, dlatego nie śledząc aktualnych trendów, łatwo wypaść z gry. Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, czym prędzej powinien nadrobić zaległości. Nic nie wskazuje na to, by rok 2016 miał nam …
Czytaj więcej »