Rynek sprzedaży nowych samochodów niezmiennie napędzają zakupy klientów instytucjonalnych. Firmy coraz częściej wybierają lepiej wyposażone samochody – nie ograniczają się już tylko do klimatyzacji i zestawu audio, ale coraz częściej stawiają na komfort i bezpieczeństwo kierowców. Sprawdzamy, do których dodatkowych systemów bezpieczeństwa w popularnych hatchbackach należy dopłacić, a które są …
Czytaj więcej »Peugeot rozszerza ofertę w segmencie D i kombivanów
Nowy Peugeot 508, prezentowany podczas poznańskich Motor Show, ma pozwolić francuskiemu koncernowi umocnić swoją pozycję w segmencie D, czyli aut klasy średniej. To segment, który odpowiada mniej więcej za 10 proc. sprzedaży w Europie, a za 20 proc. w Polsce. Drugą tegoroczną nowością Peugeot jest Rifter, czyli kombivan, następca Partnera Tepee. Ofensywa produktowa …
Czytaj więcej »Stylowo w miejskiej aglomeracji – przegląd rynku
Małe samochody miejskie nie muszą być stonowane i szablonowe. Na rynku można znaleźć wiele modeli, które podkreślą osobowość swojego posiadacza, ale również mogą stać się charakterystyczną motoryzacyjną wizytówką firmy. Co więcej, producenci coraz częściej oferują szeroką możliwość personalizacji takich modeli – można więc już na etapie zakupu dostosować wizualny styl …
Czytaj więcej »Peugeot zapowiada premiery w rodzinie SUV-ów
Peugeot stawia na rozwój modeli typu SUV i crossover. Obok Peugeota 2008, kompaktowego SUV-a, którego firma zaprezentowała podczas Motor Show w Poznaniu, jeszcze w tym roku pojawi się druga generacja Peugeota 3008 i następca rodzinnego Peugeota 5008. Firma planuje również podbić rynek samochodów dostawczych nowym Peugeot Expert, którego premiera planowana jest na wakacje. Koncern …
Czytaj więcej »