Niepowodzenie niektórych programów lojalnościowych tłumaczy fakt, że firmy mające dostęp do potężnych cyfrowych magazynów danych i wskaźników nie potrafią ich właściwie przeanalizować i spożytkować. Przy okazji analizy lojalności klientów często cała uwaga przedsiębiorcy skupiona jest na wydawanych przez nich pieniądzach. Faktem jest jednak, że można być lojalnym bez częstych i …
Czytaj więcej »Specjalne oferty programu lojalnościowego TchiboCard – na jakie przywileje mogą liczyć uczestnicy?
W przypadku wielu programów lojalnościowych uczestnicy nie mogą być szczególnie usatysfakcjonowani, bo lista benefitów nie jest ani przesadnie długa, ani szczególnie atrakcyjna. Bardzo często zniżki na produkty są skromne lub nie dotyczą najciekawszych pozycji z oferty. Są wśród programów lojalnościowych jednak wyjątki, które niosą dla swoich użytkowników dużo korzyści. Przykładem …
Czytaj więcej »Dobra strategia kluczem do rozwoju Twojej firmy
Strategia, czyli kompleksowo opracowany plan działania, skierowany na realizację jasno wyznaczonych celów, jest jednym z najważniejszych elementów zarządzania każdą firmą. Każdy przedsiębiorca, który chce odnieść sukces w zakresie swojej działalności, powinien mieć dobrze opracowaną strategię i skupiać się na realizacji jej poszczególnych etapów. Strategia opracowana dla różnych firm powinna zawierać …
Czytaj więcej »