Archwium dla tagu: reklama

5 kroków do stworzenia kreatywnej reklamy

Reklama kreatywna

Media są przesycone informacją, a reklama towarzyszy nam na prawie każdym kroku. Jako firmie, zależy nam przede wszystkim na efekcie, czyli konwersji reklamy w zakup naszego produktu lub usługi. Co powinniśmy zrobić, by stworzyć kreatywną reklamę? 1. Zastanów się co reklamujesz? Wbrew pozorom stworzenie kreatywnej reklamy, to nie tylko burza …

Czytaj więcej »

Zarabianie w internecie dzięki reklamom

Jak zarabiać przez internet

Zarabianie w internecie to świetna forma pozyskania dodatkowych pieniędzy, z której obecnie korzysta wiele osób. Na jakie zarobki można liczyć? Wszystko uzależnione jest głównie od tego, z jakiej metody zarabiania dana osoba korzysta – jedną z ciekawszych i zarazem najpopularniejszych form jest zarabianie na reklamach. Starzy wyjadacze osiągają w ten …

Czytaj więcej »

Marketingowe strzały w stopę, czyli moda w ogniu krytyki

nietrafione reklamy mody

W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a …

Czytaj więcej »

O diecie w internecie

Dieta w internecie

Tematyka związana z żywnością i dietami to jedno z bardzo popularnych zagadnień poruszanych w internecie. W sytuacji, gdy swoje przepisy i porady dietetyczne może publikować każdy bez względu na posiadaną wiedzę i doświadczenie, pojawia się problem, jak z gąszczu informacji wyłowić te wartościowe i prawdziwe. Dotyka on przede wszystkim osób, …

Czytaj więcej »

Ciebie też irytują? YouTube rezygnuje

youtube rezygnuje z reklam

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników. Od przyszłego roku mają z niego zniknąć długie, 30-sekundowe klipy promocyjne, których nie da się ominąć. Liczba treści …

Czytaj więcej »

Najlepsze kampanie wideo w 2016 roku

kampanie reklamowe

Świat to komercja. Możemy się z tym zgadzać lub nie, ale tak po prostu jest. Ta wizja świata uwydatnia się szczególnie wtedy, gdy obserwujemy rynek reklamowy. Przez ostatnie lata reklama przeniosła się do Internetu i znalazła tam szczególne miejsce. Zwykle prezentuje się produkty i usługi przy pomocy spotów wideo, które …

Czytaj więcej »

Już nie pomylimy suplementów diety i leków

lekarze nie będą reklamować suplementów

Koniec z lekarzami reklamującymi suplementy diety – zapowiedziała Krajowa Rada Suplementów i Odżywek POLFARMED – Polska Izba Przemysłu Farmaceutycznego i Wyrobów Medycznych, PASMI – Polski Związek Producentów Leków Bez Recepty, oraz Suplementy Polska – Związek Producentów i Dystrybutorów wypracowały wspólnie Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety. Branża opracowała samoregulację, by …

Czytaj więcej »

Planowanie mediów

Pracownik firmy medialne

Podstawa komunikacji marketingowej Nie istnieje skuteczna komunikacja marketingowa, tj. taka, która dotyczy skutecznego przekazu treści reklamowych, jeżeli nie wspiera jej szczegółowy plan marketingowy, obliczony na jak najefektywniejsze przekazanie treści reklamowej do odpowiednio określonej grupy odbiorców. Planowaniem mediów obejmuje się wszystkie rodzaje mediów, od tych tradycyjnych (prasa) aż po najnowsze i …

Czytaj więcej »

Piłkarze – nowi celebryci

Piłkarze - nowi celebryci

Piłkarze zarabiają nie tylko na boisku. Najlepsi mogą liczyć na kontrakty reklamowe, które rocznie przynoszą im nawet kilka milionów złotych. Dla reklamodawców piłkarze są podwójnie cenni – łączą bowiem cechy celebrytów z pozytywnymi elementami świata sportu. W Polsce największą popularnością wśród reklamodawców cieszy się Robert Lewandowski, który za udział w kampanii otrzymuje od …

Czytaj więcej »

Wyjątkowo irytujące reklamy

ignorujemy reklamy w sieci

W ciągu miesiąca jednemu internaucie pojawia się przed oczami średnio 1707 masowych banerów reklamowych. Takie wyliczenia przedstawia comScore. Żeby nie dostać oczopląsu nasz mózg nauczył się ignorować połowę z nich, a drugą połowę puszczać w niepamięć. Efekt? O 475 razy większe jest prawdopodobieństwo, że przeżyjemy katastrofę lotniczą niż to, że …

Czytaj więcej »