Kluczowym celem rozwoju Facebooka w naszym regionie będą treści wideo – informuje Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. Portal zauważa coraz większe zainteresowanie biznesu treściami wideo w przekazach na platformach społecznościowych. Dlatego zamierza oferować usługi dopasowane do ich potrzeb. – Większość ludzi korzysta dzisiaj z platformy mobilnej. To jest 11 mln ludzi …
Czytaj więcej »50. finał Super Bowl przyciąga reklamodawców: 30-sekund za 5 mln dolarów
Najbliższy finał amerykańskiej ligi NFL będzie rekordowy pod względem cen za emisję reklam. W tym roku za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 5 mln dolarów, czyli ponad 11 proc. więcej niż w 2015 roku. Mimo wysokich kosztów reklamodawców nie brakuje. W ubiegłym roku mecz finałowy obejrzało 116 mln widzów. W tym roku …
Czytaj więcej »Instagram – nowa gratka dla reklamodawców?
Do tej pory Instagram był jednym z niewielu kanałów społecznościowych wolnych od reklam. Na dłuższą metę to jednak nie miało szans na przetrwanie… Nadszedł kres beztroskiego korzystania z Instagrama, a użytkownicy tego serwisu będą musieli przyzwyczaić się do reklam. Na początek była mowa tylko o reklamach w formie zdjęć z …
Czytaj więcej »Media społecznościowe budują wizerunek firmy
Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z Internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez Internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich opinii i odpowiednio na nie reagować. Dobrze prowadzana komunikacja w Internecie może być skuteczniejsza niż reklama. …
Czytaj więcej »Płeć ma coraz mniejszy wpływ na preferencje zakupowe
Kobiety, zwłaszcza młode, coraz częściej kupują produkty, które wedle powszechnego mniemania należą do tzw. męskich kategorii – samochody, dobre alkohole czy elektronikę. Panowie natomiast częściej skupiają się na własnym wyglądzie, stąd wskazują na zainteresowanie modą czy zdrowym stylem życia. Z raportu „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach” wynika, że …
Czytaj więcej »