SMS-y marketingowe wysyłane z głową do klientów dają firmom ogromne szanse na zwiększenie sprzedaży i poprawę wizerunku. Zanim jednak na swoich kampaniach ugrasz satysfakcjonujące rezultaty, musisz taką wiadomość napisać. Musi ona również wywołać założony przez Ciebie wcześniej efekt. Jak to zrobić? Poznaj zasady pisania dobrych SMS-ów do klientów. 1. Personalizacja …
Czytaj więcej »Święta, sylwester, Nowy Rok – lepiej złożyć życzenia SMS-em czy zadzwonić?
Wchodzisz na stronę internetową, następnie ściągasz gotowy szablon z życzeniami świątecznymi, kopiujesz ich treść do skrzynki nadawczej w swoim telefonie, a w końcu zaznaczasz wszystkie kontakty i wybierasz opcję „wyślij”. Nic prostszego, prawda? A gdyby tak każdy z Twoich znajomych odpisał Ci, wykorzystując ten sam schemat? Jeżeli zastanawiasz się, czy …
Czytaj więcej »Multipakiety od Orange – sposób na oszczędność
Paczki usług, obejmujące minuty, SMS-y oraz dane komórkowe to ciekawa opcja, która pozwala korzystać z usług telefonicznych w atrakcyjnych cenach. Orange oferuje specjalne multipakiety, dzięki którym klienci otrzymują na 7 lub 31 dni określoną liczbę SMS-ów i minut do wykorzystania oraz – opcjonalnie – internetu, a wszystko w korzystnej cenie. …
Czytaj więcej »SMS-y bez limitu w Orange na kartę – wszystko co musisz wiedzieć o pakietach wiadomości w Orange
Osoby, które swój codzienny kontakt ze światem w dużej mierze opierają na wysyłaniu wielu SMS-ów, powinny pomyśleć o uruchomieniu specjalnej promocji, która pozwoli im zminimalizować koszty korzystania z tego rodzaju usług. Sieci, które oferują pakiety bez limitu to doskonałe rozwiązanie dla zagorzałych SMS-owiczów. Ci, którzy wysyłają ich nieco mniej, mogą …
Czytaj więcej »Polacy chętnie pomagają, także przez SMS
Badania CBOS z 2016 roku potwierdzają, że aż 78% Polaków pomogło potrzebującym. Jednym z szybkich i łatwych sposobów na niesienie pomocy jest np. skorzystanie z usługi SMS Premium. Według raportu CBOS „Dobroczynność w Polsce” opublikowanego w marcu 2016 roku, aż 78% Polaków w 2015 roku pomogło potrzebującym, z czego prawie …
Czytaj więcej »SMS obchodzi 24. urodziny!
3 grudnia miną 24 lata od chwili wysłania pierwszego SMS-a. Przez ten czas krótkie wiadomości tekstowe zyskały ogromną popularność na całym świecie ustanawiając standard w mobilnej komunikacji tekstowej. I wciąż mają się świetnie! Według najnowszego raportów Urzędu Komunikacji Elektronicznej Polacy w ubiegłym roku wysłali ich 51,9 mld. Pod względem liczby …
Czytaj więcej »Instytucje publiczne coraz bardziej przyjazne
Współczesne instytucje publiczne coraz częściej skutecznie odcinają się od stereotypu instytucji skostniałych, zbiurokratyzowanych, do których staje się w gigantycznych kolejkach. Dziś szczególny nacisk kładzie się na pozytywny odbiór placówki, właściwe powiadomienia i kontakt na miejscu, a to wszystko w dużej mierze przy wykorzystaniu nowych technologii. Placówki użyteczności publicznej z każdym …
Czytaj więcej »Top 5 narzędzi, które zrewolucjonizowały komunikację
Powiadomienia SMS, e-maile, Skype, Gadu Gadu, Facebook Messenger − przedstawiamy narzędzia, które zrewolucjonizowały sposób komunikacji Polaków. Sprawdź, czy wiesz skąd wzięły swój początek, od jak dawna możemy z nich korzystać i jakie funkcje miały ich pierwsze wersje. E-mail Zanim wysłano pierwszego SMS-a swoją premierę ponad 25 lat wcześniej − w …
Czytaj więcej »Informatyka śledcza na tropie zdrady
W szukaniu dowodów na niewierność partnera bądź partnerki niezwykle pomocna okazuje się informatyka śledcza. Skanując pamięci telefonu z systemem Android, fachowcy są w stanie odczytać skasowane SMS-y nawet sprzed dwóch lat. W ten sposób klienci, którzy wysyłają telefony do analizy, mogą zdobyć jasne dowody zdrady lub przekonać się, że ich podejrzenia były …
Czytaj więcej »Jak zrezygnować z niechcianych SMS-ów?
Zaproszenie do udziału w konkursie, informacje o zniżkach, ofercie banków, czy zaproszenia na czat – takie wiadomości każdego dnia wysyłają różne firmy. Większość z nich to niechciane SMS-y. Jak z nich zrezygnować? – Często dostajemy SMS-y, których nie chcemy, albo takie, których się nie spodziewaliśmy np. od różnych firm marketingowych, …
Czytaj więcej »