Sprzedaż kosmetyków, zwłaszcza w czasie bogatej oferty kosmetycznej dostępnej w każdej drogerii, może być trudnym wyzwaniem. W dzisiejszym artykule przedstawimy kilka skutecznych technik, które każdej konsultantce Avon pomogą zwiększyć sprzedaż i przyciągnąć nowych klientów. Poznaj preferencje swojego klienta Aby zwiększyć skuteczność sprzedaży, ważne jest poznanie preferencji swojego klienta. Konsultantki Avon …
Czytaj więcej »Jak rozliczać dropshipping?
Dropshipping staje się coraz popularniejszym modelem prowadzenia sklepu internetowego. Sprzedawcy cenią sobie możliwość zmniejszenia ryzyka inwestycyjnego oraz oszczędności płynące z przekazania hurtowniom kluczowych procesów logistycznych. Nietypowy charakter takiej działalności generuje jednak pytania o sposób jej rozliczania. W naszym poradniku podpowiadamy więc, jak wygląda opodatkowanie i księgowanie dropshippingu. Rozliczanie a rodzaj …
Czytaj więcej »Kobiety w kryzysie i ich historie sukcesu
Najczęściej pojawiającym się słowem po koronawirusie jest kryzys. Nie wszyscy zdajemy sobie sprawę, że kryzys był dla wielu początkiem drogi do sukcesu. Marki, które dzisiaj cenimy miały ciekawą historię, a kobiety, które tworzyły biznes po Wielkim Kryzysie potrafiły zadbać o sprzedaż. Estee Lauder, Coco Chanel, czy Margaret Rudkin; kto ich …
Czytaj więcej »Jak zostać importerem wina?
Statystyczny Francuz wypija rocznie 50 litrów wina. Polak – ok. 6 litrów. Ale to właśnie polski rynek jest jednym z najbardziej obiecujących w Europie, ponieważ sprzedaż rośnie z roku na rok o ok. 5-6 proc. Dla wielu przedsiębiorców to mocne argumenty za tym, aby zająć się importem wina do Polski. …
Czytaj więcej »Kiedy i jak ująć w kosztach zlikwidowane towary handlowe?
Wiele firm prowadzących obrót towarami ma problem z produktami, które utraciły swoją wartość handlową i nie można ich sprzedać pomimo znacznego obniżenia ceny, niekiedy nawet poniżej kosztów zakupu. Co w takiej sytuacji zrobić? Kiedy i jak zlikwidować niesprzedane towary? Jeśli okaże się, że towary nabyte w celu dalszej odsprzedaży straciły …
Czytaj więcej »Jak przygotować idealną kampanię reklamową?
Odpowiednia promocja produktu to klucz do osiągnięcia wysokiego poziomu sprzedaży. Stworzenie efektywnej reklamy nie jest jednak takie proste. Nie wszystkie treści są dla odbiorców atrakcyjne i zachęcające do zakupu towaru. Poza tym, trzeba pamiętać o wykorzystywanych obecnie narzędziach komunikacyjnych czyli portalach społecznościowych, gdzie przekaz musi spełniać zupełnie inne wymagania niż …
Czytaj więcej »Marketing sensoryczny w okresie świątecznym
Świąteczny wir zakupów to jeden z najlepszych okresów dla sprzedawców i czas wzmożonych działań marketingowych. Wielu przedsiębiorców uważa święta za żniwa, ponieważ w tym okresie generowane są niespotykane w skali roku zyski. Nic jednak nie dzieje się bez przyczyny, a więc żeby uzyskać wysokie profity, w wielu przypadkach wymagane jest …
Czytaj więcej »Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż w sklepach
Jak wynika z analiz firmy Mood Polska, w okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki zwiększają wydatki na działania, które kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane dekoracje, specjalne zapachy oraz muzykę. Coraz częściej stawiają także na marketing dotykowy. Wszystko po to, aby przyciągnąć klienta i wydłużyć czas …
Czytaj więcej »Zagraj o pracę
Wciągają i uzależniają. Są stratą czasu, albo wspaniałym sposobem na spędzanie wolnych chwil. Jak więc to możliwe, że gry coraz częściej znajdują zastosowanie w środowisku pracy? Okazuje się, że granie nie zawsze musi kończyć się tylko na rozrywce. – Gry symulacyjne to nowość na HR-owym rynku. Kandydaci mogą się z …
Czytaj więcej »Dekalog sklepikarza
Małe sklepy osiedlowe, w których można kupić wartościowe, choć często zbyt niszowe dla dużych sieci, produkty są coraz bardziej atrakcyjne dla klientów. Także dla właściciela takiego miejsca stanowi ono często spełnienie marzeń o własnym biznesie i stworzeniu czegoś unikatowego. Co zrobić, żeby sklep zyskał wiernych kupujących, a wyniki finansowe nie …
Czytaj więcej »