Strategia, która bywa również nazywana planem, to ustalenie celów i wyznaczenie drogi do ich realizacji. Najczęściej odnosi się ona do działań firm, natomiast można ją również przenieść na grunt naszego życia codziennego. Dlaczego strategia jest tak istotna w naszym codziennym życiu, a także przy prowadzeniu działalności gospodarczej? Bez celu trudno …
Czytaj więcej »Konsumenci kupują oczami
Marketing sensoryczny ma na celu wywołać pożądane decyzje zakupowe konsumenta, nasilić i wzbogacić jego emocjonalne przywiązanie do marki oraz pozytywnie wpływać na świadomość brandu, wyróżniając go na tle innych. Marketing sensoryczny oddziałuje na klienta za pomocą pięciu bodźców sensorycznych. Jednak tylko jeden ze zmysłów, może oddziaływać na aż siedmiu płaszczyznach – zmysł wzroku. …
Czytaj więcej »Dobra strategia kluczem do rozwoju Twojej firmy
Strategia, czyli kompleksowo opracowany plan działania, skierowany na realizację jasno wyznaczonych celów, jest jednym z najważniejszych elementów zarządzania każdą firmą. Każdy przedsiębiorca, który chce odnieść sukces w zakresie swojej działalności, powinien mieć dobrze opracowaną strategię i skupiać się na realizacji jej poszczególnych etapów. Strategia opracowana dla różnych firm powinna zawierać …
Czytaj więcej »Profesjonalne zakupy wymagają negocjacji
Negocjacje dotyczące zakupów powinny przebiegać podobnie jak wszystkie inne negocjacje biznesowe. Niestety, rozmowy handlowe bardzo często koncentrują się wyłącznie na cenie, a to sprawia, że wygrywają oferty najtańsze, ale nie najlepsze. W ostatnich latach presja na jak najniższe ceny w obszarze transakcji zawieranych pomiędzy przedsiębiorstwami jeszcze wzrosła. Koncentracja na cenach …
Czytaj więcej »Cyfrowa rewolucja. Jaki będzie świat za 10 lat?
Do 2020 roku wydatki przedsiębiorstw na oprogramowanie, sprzęt, implementację, serwis oraz zarządzanie usługami chmurowymi wyniosą ponad 500 miliardów USD, czyli ponad trzy razy więcej niż obecnie. Do końca 2017 roku, 2/3 firm z listy największych światowych spółek postawi cyfrową transformację w centrum swojej strategii korporacyjnej. IDC prognozuje upowszechnienie transformacji cyfrowej …
Czytaj więcej »