W customer journey chodzi o analizowanie działań klienta związanych z daną firmą. Mapowanie jego podróży przez usługi jest istotne z punktu ich optymalizowania. Dzięki temu można coś zmienić i sprawić, że tym samym usługa stanie się dla klientów dużo bardziej przystępne i większą liczbę zachęci do zakupu i korzystania. Etapy …
Czytaj więcej »Lawinowe odejścia z firmy. Oto sposoby na opanowanie kryzysu personalnego
Odpowiedzi na pytanie, jak opanować kryzys personalny w firmie, skrywają bolączki pracowników. Znając prawdziwe przyczyny, dla których składają wypowiedzenia, można skutecznie ich zatrzymać. Z „Badania satysfakcji i preferencji wynagrodzeń” przeprowadzonego przez Monster Polska wynika, że 65 proc. polskich pracowników przyznaje, że główną motywacją do zmiany firmy są pieniądze. Jednak lawinowych …
Czytaj więcej »Jak stać się zmotywowanym liderem?
Lidera przedstawia się często jako kreatywne przeciwieństwo menedżera-administratora. Czy można jednak coś zrobić, by świadomie zmienić swój klasyczny styl zarządzania na taki, który stanie się autentycznym przywództwem? I skąd czerpać energię do inspirowania innych? Zacznijmy od tego, że stawianie menedżera po przeciwnej stronie barykady, za którą stoi lider, nie ma …
Czytaj więcej »Dobra strategia kluczem do rozwoju Twojej firmy
Strategia, czyli kompleksowo opracowany plan działania, skierowany na realizację jasno wyznaczonych celów, jest jednym z najważniejszych elementów zarządzania każdą firmą. Każdy przedsiębiorca, który chce odnieść sukces w zakresie swojej działalności, powinien mieć dobrze opracowaną strategię i skupiać się na realizacji jej poszczególnych etapów. Strategia opracowana dla różnych firm powinna zawierać …
Czytaj więcej »Kaizen – kilka kroków do doskonałej pracy
Większość osób, czasami zupełnie podświadomie, boi się ich i związanych z nimi, niejednokrotnie dość negatywnych, konsekwencji. Gwałtowne modyfikacje w organizacji pracy w firmie wiążą się często ze stresem, niepewnością i strachem przed porażką. Jak pracodawca może poradzić sobie z obawami swojego zespołu? Zmiany rzadko spotykają się z entuzjastycznym przyjęciem ze …
Czytaj więcej »