Biznes

Biznes

Wycena udziałów w spółce – kiedy warto ją przeprowadzić?

Wycena udziałów w spółce

Najlepszą metodą wyceny udziałów w spółce jest powierzenie tej czynności doświadczonym osobom, które wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie przeprowadzą w prawidłowy cały proces. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i zainwestowałeś swój kapitał w rozwój firmy albo zamierzasz kupić udziały w innym przedsiębiorstwie na pewno temat wyceny wartości spółek nie jest ci obcy. …

Czytaj więcej »

Firma dla początkujących – jak założyć własną działalność?

kobieta freelancer pracująca na komputerze

Jedni tylko tak widzą „pójście na swoje”, inni znów decydują się na ten krok po latach zatrudnienia. Ale, koniec końców, postanawiają to samo: by otworzyć własny biznes. Nierzadko taki wybór okazuje się strzałem w dziesiątkę, choć towarzyszą mu również obawy i wątpliwości. Część z nich dotyczy samych formalności, związanych z …

Czytaj więcej »

4 sposoby na utrzymanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi

Relacje biznesowe uścisk dłoni

Każdy przedsiębiorca, niezależnie w jakiej branży działa i z kim zawiera transakcje, powinien dążyć do utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych. Bez tego na dłuższą metę nie będzie w stanie prowadzić rentownej, dobrze prosperującej działalności. Poniżej podpowiadamy, jak budować relacje z klientem w ramach współpracy business to business (B2B). Pozyskiwanie nowych kontrahentów …

Czytaj więcej »

Marketing internetowy – tego dzisiaj potrzebuje Twoja firma

Narada marketing internetowy

Jeśli pragniesz osiągnąć pozycję lidera w swojej branży, myślisz o rozwoju swojego biznesu i zależy Ci na szybkim wzroście sprzedaży, to skorzystać z narzędzi online. Marketing internetowy jest dla Twojej firmy nie tylko szansą, ale wręcz koniecznością. To bowiem najlepsza dzisiaj odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i jego rosnące wymagania. …

Czytaj więcej »

Odzież gastronomiczna od kuchni

Kucharz

Prowadzisz restaurację, bar lub własną kawiarnię? A może dopiero myślisz o założeniu własnej działalności gospodarczej w branży gastronomicznej? Jeżeli chcesz, by twoja działalność oraz ekipa wyglądały profesjonalnie, koniecznie musisz zadbać o nienaganny ubiór dla kadry zatrudnionej w kuchni i za barem. W dzisiejszym artykule sprawdzamy co w ofercie mają producenci …

Czytaj więcej »

Jak wybrać oprogramowanie dla biur rachunkowych?

Oprogramowanie dla biur rachunkowych

Dziś trudno sobie wyobrazić skuteczne działanie biura rachunkowego bez wsparcia ze strony precyzyjnych i indywidualnie dobranych rozwiązań IT. Oprogramowania dla biur rachunkowych mają za zadanie przede wszystkim uprościć i przyspieszyć te czynności, które są powtarzalne i wykonywane seryjnie. Aby jednak oprogramowanie przynosiło wymierne korzyści to wybrać należy takie, które najlepiej …

Czytaj więcej »

Panele LED – alternatywa dla żarówek

Panele led

Technologia LED już od kilku lat sukcesywnie wypiera starsze, mniej wydajne źródła światła w rodzaju żarówek kompaktowych CFL czy klasycznych świetlówek fulorescencyjnych. Sprawdźmy, czy rzeczywiście panele sufitowe LED są dobrą alternatywą i do oświetlania jakich powierzchni nadają się najlepiej. Żywotność paneli LED Jedną z najważniejszych zalet technologii LED jest żywotność …

Czytaj więcej »

Szkolenia dla handlowców – 3 powody, dla których warto je rozważyć

Szkolenia dla handlowców

Obecnie istnieje na rynku naprawdę wiele możliwości, jeśli chodzi o rozwijanie swoich kompetencji w określonych obszarach. Jedną z ciekawych propozycji mogą okazać się różnego rodzaju szkolenia dla handlowców. Podczas takich spotkań można niejednokrotnie poznać interesujące tricki sprzedażowe, a także zdobyć wiele innych cennych informacji. Jakie są zalety szkoleń poruszających tematykę …

Czytaj więcej »

Co można schować w sejfie?

Biżuteria w sejfie

Pytanie tylko na pozór jest banalne. Zadają je zaś sobie ci, którzy kwestionują konieczność instalacji sejfu w firmie, a często również w domach. I nie, to, że sejfy nie są codziennością, nie świadczy w żaden sposób o tym, że nie są potrzebne. Warto więc uświadomić sobie, jak wiele rzeczy w …

Czytaj więcej »

Influencer Marketing – czym jest i jak możesz go wykorzystać do promowania swojej marki?

Influencer marketing

Szybki rozwój e-marketingu i coraz większe znaczenie social mediów powodują, że przedsiębiorcy muszą stale szukać nowych, skutecznych sposobów promocji. Jedną z możliwości dotarcia do klientów korzystających z mediów społecznościowych jest Influencer Marketing. Dowiedź się, czym on jest i w jaki sposób możesz go wykorzystać we własnej firmie. Kim jest influencer? …

Czytaj więcej »