Technologia

Instytucje publiczne coraz bardziej przyjazne

SMS-owe powiadomienie z urzędu

Współczesne instytucje publiczne coraz częściej skutecznie odcinają się od stereotypu instytucji skostniałych, zbiurokratyzowanych, do których staje się w gigantycznych kolejkach. Dziś szczególny nacisk kładzie się na pozytywny odbiór placówki, właściwe powiadomienia i kontakt na miejscu, a to wszystko w dużej mierze przy wykorzystaniu nowych technologii. Placówki użyteczności publicznej z każdym …

Czytaj więcej »

TOP5: duże kombi z dobrym wyposażeniem – przegląd rynku

Opel Ingsignia

Firmy inwestujące w nową flotę pojazdów coraz częściej wybierają samochody wyższych segmentów, z wyposażeniem które jeszcze kilka lat temu było zarezerwowane wyłącznie dla kadry zarządzającej. Skąd taka decyzja? Obecnie auto z nadwoziem kombi ma w swojej ofercie prawie każda marka, która chce się liczyć na rynku flotowym. Jeszcze kilka lat …

Czytaj więcej »

Co czeka marketing cyfrowy w 2017?

Marketing cyfrowy

Marketing, zwłaszcza internetowy, to dynamiczna branża, która nieustannie ewoluuje. Bieżący rok powoli dobiega końca, warto więc zastanowić się, czego można spodziewać się w 2017 roku. W marketingu trzeba trzymać rękę na pulsie – trendy zmieniają się szybko, a konkurencja przecież nigdy nie śpi. Szczególnie wyczuleni na zmiany muszą być marketingowcy …

Czytaj więcej »

Auta, które wyglądają jak ich prototypy

Acura NSX Concept

  Samochody studyjne to szansa dla stylistów, żeby pokazali, na co stać ich wyobraźnię. Na każdych targach auta koncepcyjne wyróżniają się z tłumu pojazdów drogowych, elektryzując publiczność. Kiedy jednak przychodzi do projektowania na ich podstawie samochodów seryjnych, do głosu dochodzi księgowy dzierżący w garści kalkulator i najczęściej następca śmiałego konceptu …

Czytaj więcej »

Kierowco, nie daj się zaskoczyć zimie

Przygotowanie samochodu do zimy

Kiedy pogoda za oknem nie zostawia już nadziei na słoneczną i ciepłą jesień, warto zwrócić szczególną uwagę na nasz samochód. Odpowiednie przygotowanie, wymiana lub naprawa problematycznych elementów i zgromadzenie niezbędnych zimowych akcesoriów dadzą nam pewność, że w kluczowym momencie auto nas nie zawiedzie. Niskie temperatury, opady śniegu, błoto oraz piasek …

Czytaj więcej »

Jak koncerny motoryzacyjne angażują klientów wokół swoich marek?

Marketing sensoryczny w motoryzacji

Przemysł samochodowy, który wart jest obecnie tryliony dolarów, jest wyśmienitym przykładem biznesu, w którym wprowadzanie nowej marki bądź modelu auta, zazwyczaj łączy ze sobą praktycznie wszystkie elementy udanego scenariusza marketingowo-sprzedażowego, skierowanego do klientów: przyjemność, opowieść, oczekiwanie na zakup produktu, postęp, obrzędy i tradycję oraz oddziałujący na wszystkie zmysły człowieka – …

Czytaj więcej »

Czy warto zabezpieczać ekrany dotykowe?

Smartfon

To pytanie stawia sobie każdy przyszły właściciel urządzenia elektronicznego z takim ekranem. W obecnych czasach tego typu wyświetlacze spotykamy nie tylko w telefonach komórkowych czy tabletach, ale także na przystankach autobusowych, w różnorakich automatach, nawigacjach samochodowych, aparatach fotograficznych i wielu innych urządzeniach. Dlaczego opłaca się zainwestować w folię ochronną Pierwszy, …

Czytaj więcej »

Zielone światło dla sekundników?

sekundnik na skrzyżowaniu

Według kierowców ułatwiają poruszanie się po ulicach i zwiększają bezpieczeństwo drogowe. Ich stosowanie jest jednak uznawane za niezgodne z prawem. Mowa o sekundnikach, czyli licznikach odmierzających czas do zmiany światła na skrzyżowaniu. Choć urządzenia te ciągle wzbudzają sporo kontrowersji, ich używanie już wkrótce ma zostać zalegalizowane. Rząd pracuje obecnie nad …

Czytaj więcej »